maul9

Wednesday, July 01, 2009

Paul's Tribute Michael Jackson



"It's so sad and shocking. I feel privileged to have hung out and worked with Michael. He was a massively talented boy man with a gentle soul. His music will be remembered forever and my memories of our time together will be happy ones.

I send my deepest sympathy to his mother and the whole family and to his countless fans all around the world."

それはとても悲しくて、衝撃的です。
彼は、穏やかな魂をもつ非常に優秀な青年でした。
マイケルと一緒に仕事をし、親しくできたのを名誉だったと思っている。
彼の音楽は永遠に残る。彼との思い出は楽しいものだった。
私は、彼の母と家族全員に、そして、世界中の彼の無数のファンに心からの同情を送ります。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home